Home >

IT Service Desk Officer

Locatie

Eindhoven

Publicatiedatum

11-04-2024

Publicatie eindigt

10-07-2024

Opdrachtgever

IT-idiots

Functie omschrijving IT Service Desk Officer

Day 2 Day
  • Betrek ons klantenbestand door het aannemen van telefoontjes via de Servicedesk;
  • Ontwikkel een aanpak voor het analyseren van Service Desk-statistieken. Analyseer inkomende oproepen en identificeer trends en potentiële risicogebieden. Bevindingen communiceren naar Services Management en algemeen Supply Management;
  • Uitvoeren en beheren van de hoofdoorzaakanalyse na het probleem. Identificeer kansen om terugkerende problemen in de toekomst te vermijden en de stabiliteit te verbeteren;
  • Het (indien nodig) beheren van de individuele en algemene communicatie naar het IT-klantenbestand met betrekking tot incidenten/problemen en storingen.

Functie eisen IT Service Desk Officer

  • MBO4/HBO;
  • Klantgericht en servicegericht;
  • Basiskennis van business, IT-processen en aanverwante technologieën;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden, Nederlands en Engels.

Jij bent

  • Team speler;
  • Flexibel in werktijden;
  • Ervaring in klantinteractie b.v. telefoon- en schriftelijke vaardigheden;
  • Kwaliteitsgedreven en resultaatgericht en klaar om tot het uiterste te gaan om resultaten te leveren;
  • Kunnen werken in een zeer snelle, open omgeving;

Arbeidsvoorwaarden

Wij bieden uitermate interessante arbeidsvoorwaarden en een zeer prettige werkomgeving.
Er is een prima balans tussen thuiswerken en kantoorwerkzaamheden.

Benieuwd wat wij voor je kunnen betekenen ? Laat ons het weten met je sollicitatie. We plannen dan snel een kennismakingsgesprek in om de mogelijkheden te bespreken.

Bekijk

onze nieuwste vacatures
Eindhoven
Eindhoven
Eindhoven
Eindhoven
Eindhoven
Eindhoven
Eindhoven Heeft Werk gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.