Onze klant heeft uitgebreide ervaring in het verlenen van telefonische, e-mail en webchatondersteuning op diverse werkgebieden. Dagelijks staat hun team van ervaren klantenservice-, sales- en technische helpdesk medewerkers voor de klanten klaar, met als doel om hen tevreden te laten zijn!
Functie omschrijving
Zoek jij een afwisselende en uitdagende baan als storingsmedewerker? Wil jij werken voor een belangrijk bedrijf dat zich inzet voor een duurzame watervoorziening? Dan is deze vacature bij WEngage voor jou!
Wat ga je doen? Als storingsmedewerker ben je verantwoordelijk voor het verwerken van storingsmeldingen van klanten van Brabant Water. Je ontvangt deze meldingen telefonisch, per e-mail of via de website. Je onderzoekt de melding en neemt de juiste actie, zoals het verzenden van een monteur of het geven van telefonische instructies.
Wij vragen
Je bent klantgericht en hebt een goed analytisch vermogen.
Je bent oplossingsgericht en kunt goed werken volgens een proces.
Je bent flexibel en kunt werken in ploegendienst.
Wij bieden
Een fulltime of parttime baan (16-24 uur);
Een salaris van €11,94/uur, plus een thuiswerkvergoeding;
De mogelijkheid om thuis te werken na het inwerktraject;
Een afwisselende en uitdagende baan;
Een kans om te werken voor een belangrijk bedrijf;